pondělí 20. května 2019

Krásky a křečci :

,,Ahoj krásko"
Každý den Slunce zdraví Venuši.
*
Svou sílu jí ukazuje, a co umí se Zemí.
Jak životadárnou sílu má,
zároveň, jak ta síla, je nezměrná.
*
Ona mu každý den svou krásu dává,
Lásku, něhu.. planetárně,
tak, jak se to má.
*
Je to, takový kosmický řád.
Člověk, by řekl snad,
že snad, i Madal Bal.
*
Je i na Zemi takový řád,
mužsko~ženský,
žensko~mužský,
s názvem: Má dáti ~ Dal.
*
*
No, a tak, muž pozdraví ženu mu krásnou,
kdes, kterou potkal:
*
"Ahoj krásko :-),
*
ach, jak Ty jsi hezká.. krásná mi,
*
srdci mi, překrásná."
*
*
*
ona (klasika):
,,Co děláš"? ( neboli kolik peněz vyděláváš ?)
*
*
*
on: ,,Jsem nula".
*
*
*
,,Uf.. smůůůla".
*
*
*
A tak, muž ten.. nula..
a milá asi jeho, kdesi
asi v dáli, či v povzdálí..
*
Kdo by chtěl mít ženu,
nedající, nedávající,
mu, jej, pohlazení..,
který muž..v posteli ?
*
*
*
A křečci ? Jejich život.., a se.. milování ?
O jednom Vám povím.. povídku ,,křečcí" :
*
*
obr:
,,Jsem obr. A Ty, křečku ?
*
Dal jsi mi oběť svou už ?
*
Nějakou ?
*
Pokud ne, zaplatíš.
*
No, nekoukej.
*
A nebo.. se koukej.
*
Jakej jsem.. obr.
*
Milou svou, máš li jí,
si klidně houpej, pohoupej,
*
ale stejně mi zaplatíš
daň svou,
za to, že jsem obr.
*
No, co ?
Jsem přece obr. "
*
*
*
křeček:
,,Mýlíš se, neboť já jsem křeček Nebes,.. ký.
*
Milou svou, kdes.. i, je li,
rád si i pohoupající,
*
Leč.., a to věř mi: nechutnající."
*
*
~~~